NYSE (daily chat)
+8
Intint
svilen_k
Никола20
jori
пич
ED
pipbel
Money (Admin)
12 posters
Страница 43 от 48
Страница 43 от 48 • 1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 48
Re: NYSE (daily chat)
Едва ли. Тука нищо не е безплатно... но аз тези колонки дори не знам как се ползват.
jori написа:Безплатен ли е уличният ток?Money (Admin) написа:Ето live от Брюксел
Money- Брой мнения : 1001
Join date : 17.10.2021
Re: NYSE (daily chat)
Еди, мислим дека и за наполовина дори на такива ръстове теслАта оттук насетне може само да си мечтае....
https://www.businesswire.com/news/home/20210930006041/en/XPeng-Announces-Vehicle-Delivery-Results-for-September-and-Third-Quarter-2021
Е, при нио са малко по умерени тия 3цифрени %...
https://ir.nio.com/news-events/news-releases/news-release-details/nio-inc-provides-september-and-third-quarter-2021
https://www.businesswire.com/news/home/20210930006041/en/XPeng-Announces-Vehicle-Delivery-Results-for-September-and-Third-Quarter-2021
Е, при нио са малко по умерени тия 3цифрени %...
https://ir.nio.com/news-events/news-releases/news-release-details/nio-inc-provides-september-and-third-quarter-2021
pipbel- Admin
- Брой мнения : 419
Join date : 11.10.2021
Re: NYSE (daily chat)
jori написа:Безплатен ли е уличният ток?Money (Admin) написа:Ето live от Брюксел
Вероятно не е въглероден, а възобновяем техния, може са му намерили начина да оползотворяват метана от милионния квартал там с бурките...
pipbel- Admin
- Брой мнения : 419
Join date : 11.10.2021
Re: NYSE (daily chat)
Money написа:ED написа:Най-големия е здравето на Е.М. Докато дърпа конците с малки спънки тук-там компанията ще се движи като валяк на всички фронтове. Виж ако го няма вече е друга картината.
Да, това за Мъск съм 100% съгласен, че e уникален и незаменим. Но Тесла мисля, че вече може и без него, докато SpaceX май не все още.ED
По отношение на компанията и мисията абсолютно съм ЗА.
Темата ми е интересна, в детайлите съм и предполагам затова ти се струва че влагам емоции.
Да, всички нахъсани са в детайлите. Имам един колега българин, който се интересува от "акции". Говорихме и се оказа, че се интересува от една единствена акция - TSLA. Много е в детайлите и има отговор на всичко, но голяма част от тези детайли са спекулации какво би могло да бъде в един идеален свят за Тесла.
Не може да се оплаче с 60% CAGR
ED- Брой мнения : 359
Join date : 11.10.2021
Re: NYSE (daily chat)
Money (Admin) написа:Вчера се изкефих на ATH при HD, LOW и MSFT. Зарадва ме и движиението на ADBE, които взех доста агресивно, на две влизания, при последния спих.
Аз ADBE не ги харесвам заради pdf формата.
Знам че правят photoshop.
Ти заради кой продукт мислиш че ще расте?
jori- Брой мнения : 139
Join date : 16.10.2021
Re: NYSE (daily chat)
Безплатен ли е уличният ток?Money (Admin) написа:Ето live от Брюксел
jori- Брой мнения : 139
Join date : 16.10.2021
Re: NYSE (daily chat)
Вчера се изкефих на ATH при HD, LOW и MSFT. Зарадва ме и движиението на ADBE, които взех доста агресивно, на две влизания, при последния спих.
Re: NYSE (daily chat)
ED написа:Най-големия е здравето на Е.М. Докато дърпа конците с малки спънки тук-там компанията ще се движи като валяк на всички фронтове. Виж ако го няма вече е друга картината.
Да, това за Мъск съм 100% съгласен, че e уникален и незаменим. Но Тесла мисля, че вече може и без него, докато SpaceX май не все още.
ED
По отношение на компанията и мисията абсолютно съм ЗА.
Темата ми е интересна, в детайлите съм и предполагам затова ти се струва че влагам емоции.
Да, всички нахъсани са в детайлите. Имам един колега българин, който се интересува от "акции". Говорихме и се оказа, че се интересува от една единствена акция - TSLA. Много е в детайлите и има отговор на всичко, но голяма част от тези детайли са спекулации какво би могло да бъде в един идеален свят за Тесла.
Money- Брой мнения : 1001
Join date : 17.10.2021
Re: NYSE (daily chat)
Money (Admin) написа:Според мене гледаш статистика за 2020. През 2021 нещата вече са различни и аз го виждам с очите си всеки ден. Тесла има доста но има двойно, ако не тройно повече не-Тесла EVs.
А това, което наблюдавам се потвърждава и от статистиката.
https://www.google.co.uk/amp/s/cleantechnica.com/2021/06/27/the-top-electric-vehicle-seller-in-europe-is-volkswagen/amp/
Мъчат се хората, но им е трудно
ED- Брой мнения : 359
Join date : 11.10.2021
Re: NYSE (daily chat)
Money (Admin) написа:@ED
Забелязвям, че влагаш много емоция в Тесла. То лошо няма да има такава връзка между потребител и продукт. Това е номера на Епъл и аз съм hook-нат за Епъл продуктите. Когато обаче гледам на Епъл като компания тотално се абстрахирам от емоцията. И всъщност нямам Епъл в портфейла си.
С което искам да кажа, че е добре да се гледа по-безпристрастно на нещата. Според мене леко подценяваш рисковете пред Тесла и шанса за успех на другите в индустрията. И с това не казвам, да продваш Тесла. Не ме разбирай погрешно.
По отношение на компанията и мисията абсолютно съм ЗА.
Темата ми е интересна, в детайлите съм и предполагам затова ти се струва че влагам емоции.
По отношение на акцията вече е друга тема. Точно защото се опасявам от “емоционално привързване”, миналата година изпуснах голяма част от движението. На практика хванах 1/3 от цялото покачване (не че се оплаквам де).
В момента влизането е точно по правила. Ако имам възможност да добавя ще го направя по пътя нагоре.
Относно подценяването на рискове, нали знаеш че има една приказка “не те убива това което очакваш, а това което не можеш да си представиш”. Та в този ред на мисли “традиционните” производители не са риск за Тесла.
Най-големия е здравето на Е.М. Докато дърпа конците с малки спънки тук-там компанията ще се движи като валяк на всички фронтове. Виж ако го няма вече е друга картината.
ED- Брой мнения : 359
Join date : 11.10.2021
Re: NYSE (daily chat)
Благодарение на jori сега последния пост излиза най-отгоре. А аз започвам да пиша от този профил, че иначе като админ на няколко пъти вместо reply натискам edit и редактирам постовете на колегите. А не съм и намерил начин да възстановявам изтритото.
Money- Брой мнения : 1001
Join date : 17.10.2021
Re: NYSE (daily chat)
@ED
Забелязвям, че влагаш много емоция в Тесла. То лошо няма да има такава връзка между потребител и продукт. Това е номера на Епъл и аз съм hook-нат за Епъл продуктите. Когато обаче гледам на Епъл като компания тотално се абстрахирам от емоцията. И всъщност нямам Епъл в портфейла си.
С което искам да кажа, че е добре да се гледа по-безпристрастно на нещата. Според мене леко подценяваш рисковете пред Тесла и шанса за успех на другите в индустрията. И с това не казвам, да продваш Тесла. Не ме разбирай погрешно.
Забелязвям, че влагаш много емоция в Тесла. То лошо няма да има такава връзка между потребител и продукт. Това е номера на Епъл и аз съм hook-нат за Епъл продуктите. Когато обаче гледам на Епъл като компания тотално се абстрахирам от емоцията. И всъщност нямам Епъл в портфейла си.
С което искам да кажа, че е добре да се гледа по-безпристрастно на нещата. Според мене леко подценяваш рисковете пред Тесла и шанса за успех на другите в индустрията. И с това не казвам, да продваш Тесла. Не ме разбирай погрешно.
Re: NYSE (daily chat)
pipbel написа:E ти гледаш само Европата, на глобално ниво теслата са още лидер, макар и само на 1 гърди пред ФВ
https://www.canalys.com/newsroom/global-electric-vehicle-sales-up-160-in-h1-2021-despite-supply-constraints
Волкса си падат малко измамници и овърипортват за продажби доставките до дилърите (не че е изненада де
По-обективно е да се гледат произведените и продадени коли. Тесла ще растат с 50% годишно поне десетилетие. Имат подсигурени батерии за разлика от останалите
ED- Брой мнения : 359
Join date : 11.10.2021
Re: NYSE (daily chat)
E ти гледаш само Европата, на глобално ниво теслата са още лидер, макар и само на 1 гърди пред ФВ
https://www.canalys.com/newsroom/global-electric-vehicle-sales-up-160-in-h1-2021-despite-supply-constraints
https://www.canalys.com/newsroom/global-electric-vehicle-sales-up-160-in-h1-2021-despite-supply-constraints
pipbel- Admin
- Брой мнения : 419
Join date : 11.10.2021
Re: NYSE (daily chat)
Според мене гледаш статистика за 2020. През 2021 нещата вече са различни и аз го виждам с очите си всеки ден. Тесла има доста но има двойно, ако не тройно повече не-Тесла EVs.
А това, което наблюдавам се потвърждава и от статистиката.
https://www.google.co.uk/amp/s/cleantechnica.com/2021/06/27/the-top-electric-vehicle-seller-in-europe-is-volkswagen/amp/
А това, което наблюдавам се потвърждава и от статистиката.
https://www.google.co.uk/amp/s/cleantechnica.com/2021/06/27/the-top-electric-vehicle-seller-in-europe-is-volkswagen/amp/
Re: NYSE (daily chat)
Ако си поразровиш и телефона за малко статистика може и да видиш каква е реалната картина с продажбите.
Човек вижда това което иска да види (викат му confirmation bias)
ED- Брой мнения : 359
Join date : 11.10.2021
Re: NYSE (daily chat)
Money написа:
Да, но от друга страна VOW се търгоува на TTM p/e 7.8.
Ако вземаш решение на база PE, никога няма да намериш най-добрите компании на пазара - Амазон, Нетфликс, ФБ, Тесла и т.н.
Най-лесния начин за инвестиране е да избереш лидера в дадена индустрия или ниша и да влагаш капитала в него (в най-лошия случай втория).
Исторически компаниите в най-силния си период на растеж са имали високи стойности на PE. Няма изключения. И причината е ясна. Пазара търси бъдещите водачи и залага на тях. Тези с ниско PE вече са изпята песен в залез.
Компаниите са като ТОП спортистите. Залагаш на тези които имат най-добри резултати и са в най-добра форма, а не на бивши величия преминали зенита си.
Ако си погледнеш историята на портфейла ще видиш, че 80% от резултат е от лидерите (предполагам имаш Гугъл, Майкрософт или Епъл). останалите само те дърпат назад. В момента в който нов играч влезе на пазара и заеме лидерското място най-лесното и доходоносно решение е да преместиш капитала при него.
ED- Брой мнения : 359
Join date : 11.10.2021
Re: NYSE (daily chat)
Защо аз като пиша и остава такова голямо поле накрая, а вие като пишете - не?
Да бе, и аз го забелязах че е така. Сложих си преди малко аватарче с 3но по малко КБ и сякаш е по добре...
pipbel- Admin
- Брой мнения : 419
Join date : 11.10.2021
Re: NYSE (daily chat)
Да, но от друга страна VOW се търгоува на TTM p/e 7.8.
Една от причините да ги взема 2015 година беше не само срива на цената заради дизеловия скандал, но и точно ниските маржове и потенциала да се дигнат при преструктуриране. Те наистина са неефективни и със силно раздут щат, но потенциала за увеличаване на възвръщаемостта е доста голям.
Една от причините да ги взема 2015 година беше не само срива на цената заради дизеловия скандал, но и точно ниските маржове и потенциала да се дигнат при преструктуриране. Те наистина са неефективни и със силно раздут щат, но потенциала за увеличаване на възвръщаемостта е доста голям.
ED написа:
@ Мишо, споменава се и VW - ти май имаше интерес там! Тука няма подробности, но преди няколко седмици във VW са провеждали кризисна среща на тема какво да правим, за да настигнем Тесла?!?
Един автомобил от VW се произвежда за над 30ч, а на Тесла за 10. VW прави преко сили по 1000 евро на автомобил от ID серията, Тесла по 10 000.
Та като говорим за оценки, пазара дисконтира бъдещето доста близко до реалността.
Re: NYSE (daily chat)
Мисля че това интервю на Санди Мънро дава що годе представа къде е Тесла спрямо всички останали “Legacy automakers” по отношение на производството.
Малко е нърди, но за който се интересува ще е интересно.
https://www.youtube.com/watch?v=b9b36haJGi0
@ Мишо, споменава се и VW - ти май имаше интерес там! Тука няма подробности, но преди няколко седмици във VW са провеждали кризисна среща на тема какво да правим, за да настигнем Тесла?!?
Един автомобил от VW се произвежда за над 30ч, а на Тесла за 10. VW прави преко сили по 1000 евро на автомобил от ID серията, Тесла по 10 000.
Та като говорим за оценки, пазара дисконтира бъдещето доста близко до реалността.
Малко е нърди, но за който се интересува ще е интересно.
https://www.youtube.com/watch?v=b9b36haJGi0
@ Мишо, споменава се и VW - ти май имаше интерес там! Тука няма подробности, но преди няколко седмици във VW са провеждали кризисна среща на тема какво да правим, за да настигнем Тесла?!?
Един автомобил от VW се произвежда за над 30ч, а на Тесла за 10. VW прави преко сили по 1000 евро на автомобил от ID серията, Тесла по 10 000.
Та като говорим за оценки, пазара дисконтира бъдещето доста близко до реалността.
ED- Брой мнения : 359
Join date : 11.10.2021
Страница 43 от 48 • 1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 48
Страница 43 от 48
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|